fredag 2 juni 2017

Ny kjol och den blomstertid nu kommer...


Undrar om ni har det som mig just nu.. 
inbjudningarna dimper in till studenter, sommaravslutningar, födelsedagar, uppvisningar, föräldramöten, informationsmöten, förskoleklassmöten, tandläkare..och alla dessa tårtor som ska bakas och presenter som ska inköpas..
ja man kan lugnt säga att det är ganska mycket just nu..



Jag klipper lite syrener och tar in, alltså denna sommartid.. visst är den underbar.. 


Ser ni vilken super fin kjol jag har köpt.. secondhand så klart.. mera sånt hörrni å mindre nytt.. ni som följt mig länge vet att jag försöker alltid hitta secondhand först innan jag köper nytt..


Jag köpte den på tradera genom Sellbag som jag verkligen kan rekommendera, supersnabb leverans och bra kommunikation.. det man vill ha när man handlar på tradera..



Jag vet bara inte riktigt vad som är fram och bak på den här kjolen.. eller om den är hemma sydd.. finns som inga lappar i den.. men ett riktigt stadigt undertyg.. funderar på om man kanske ska klippa bort det kanske.. lite varmt på sommaren kanske..


så fin tycker jag...


jag köpte denna supersnygga kimono från HM också..
jag älskar verkligen tradera..


Nej nu ska vi packa i ordning alla presenter och blommor och picknick korgar..
 för delar av familjen ska iväg på student firande och andra ska iväg på superviktigt disco och jag ska iväg till min kollega som idag tar sjuksköterskeexamen, vilken hjälte hon är!!
Ja ni ser.. lite mycket just nu.. och sen bli det jobbhelg också..
Hoppas ni andra får en lite mindre stressfull helg än jag..

Kram

2 kommentarer:

  1. Otroligt fin kjol, både i mönster och längd! Oerhört drömmig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ja den var ett riktigt fynd.. älskar secondhand!

      Radera