onsdag 12 april 2017

Bästa boktipset..


Det är ju bara vissa böcker som jag inte kan vara utan..



 Botanicum är just en sån bok.. helt fantastisk!
Animalium är ju en till sådan favorit.. och nu ni.. dom här kanske har funnits länge men jag har då missat dem. 


 alltså hallå... ser ni va fina!!


Animalium vykort helt fantastiskt fina, 50 helt galet vackra vykort som jag nog aldrig kommer posta i hela mitt liv..
och sen hörrni.. Flickan och havet..


vi stannar upp och myser lite, Klara har feber.. vi kramas en stund sedan känns ju allt mycket bättre..


så pass mycket bättre att hon vill vara med och fota lite..
Fantastiska fakta om djur från förr den är helt fantastisk och boken som kom innan denna är också galet bra fantastiska fakta om djur
Dom är så fina på alla vis och alla i familjen stora som små har verkligen glädje av dom.. perfekta presenten om du frågar mig.. för böcker kan man aldrig ge bort för mycket av.. 


Underbara älskade böcker.. jag måste nog ta mig en vit månad när det gäller inköp av böcker.. men hur ska jag klara det när vår älskade favorit Mademoiselle Oiseau finns med på rean... 
Önskar er alla en super mysig skärtorsdag och påskhelg men ta det lugnt med påskgodiset.. tänk på tarmfloran!
Nu ska jag plocka ihop allt teatersmink och leta i låder efter barnens påskkärrings kläder för i eftermiddag så ska vi åker vi till Blåkulla...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar