tisdag 28 mars 2017

God morgon...

God Morgon..
Idag dricker jag min frukost.. nästan iallafall.


Det är lite svårt att få till det där med proteinet nu när jag nästan inte alls äter mejeriprodukter..


mest kolhydrat i denna men tusan så god.. 
Igår så la jag ut på min insta lite bilder från min blivande tavelvägg.. och ni var så många som frågade vart jag har köpt alla prints så jag tänkte tipsa lite om vart jag har hittat dom..


Jag har köpt många av tavlorna på loppis och även fått vissa i present men den jag verkligen vill tipsa om är Lisa Burenius
Jag älskar verkligen hennes konst.. helt fantastisk om du frågar mig..

Sen ser ni en print från For good luck också en av mina favorit butiker.. Jag har också använt mig av boken Share jag köpte den för länge sedan när den fanns på le kiosk..
Sen vill jag tipsa om ett bra ställe att köpa prints på.. Printler har jättemånga olika prints och du hittar ju Ranias jättefina prints HÄR och jag väntar fortfarande på att den ensamma vindpinade trädet ska komma ut till försäljning..


tavelväggen ser inte ut så här längre.. den har utvecklats och plockats om och plockats bort och plockats tillbaka.. flyttats om och jösses vilket pyssel det var att göra en fin tavelvägg.. inte så lätt som man tror alltså... gud vilket ilandsproblem alltså.. så man skäms..


Men vet ni jag tror att jag kommer få upp väggen till helgen och då får ni se ett färdigt resultat.. jag ska även fixa till min lilla silverstudio i helgen.. tusan va kul!!
Nej nu ska jag susa iväg till mitt lokala fackliga kontor.. jag ska uppdatera vårt medlemsregister..sen iväg och jobba kväll..

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar